Sošolke


Hej, hoj!

Kako ste kaj danes?

Jaz se počutim zelo veselo in komaj čakam, da napišem to objavo.

Zakaj?

Ker bom skozi to objavo lahko izrazila vse svoje misli in izkušnje, ki jih imam s sošolkami.

Obstajajo tri vrste sošolk. Nekatere so zelo prijazne in sem se z njimi takoj ujela. Res takoj. A kaj, ko je takšnih zelo malo. Druga vrsta sošolk so tiste, ki se po navadi držijo zase in jih skoraj nihče ne opazi, saj skoraj nikoli ne spregovorijo besede ali se vključijo v družbo. Potem pa je tu še ena vrsta sošolk. To so tiste drama queen, ki želijo, da so vedno v središču pozornosti in vse mora biti po njihovo, drugače ti trda prede.

Prva vrsta sošolk je najboljša, saj lahko z njimi sklepaš prava prijateljstva, ki se bodo mogoče obdržala celo življenje. Sama imam nekaj prijateljic, ki vem, da mi priskočijo na pomoč, če jih potrebujem, a še vedno sem včasih sama sebi najboljša in najljubša družbe, saj tako vem, da ne morem biti prizadeta.

Zdaj se pa raje posvetimo tretji vrsti punc. One imajo po navadi veliko prijateljic, saj pred njimi nikoli ne pokažejo svoje resničnega obraza, ker jih je strah, da jih bodo drugače izgubile. Svoje prijateljice hočejo imeti le zase in oponašajo vse za njimi. Ne dovolijo, da bi se v njihovi prisotnosti kdo družil z njimi. Ne priporočam vam, da imate takšne prijateljice, saj je možno, da vas po osnovni šoli ne bodo več prepoznale in se bodo nehale družiti z vami, vi pa boste žalostni in se boste spraševali, kako se je lahko zgodilo kaj takšnega.

Če imate kakšno takšno prijateljico in opazite, da se do vaš drugih prijateljic vede sovražno, vam predlagam, da se pogovorite z njo in ji povejte, da jo takšno ravnanje moti in da ne želite, da se do vaših prijateljic tako obnaša. Če vas ne bo upoštevala, potem očitno ni vaša prava prijateljica.

Želim vam prijateljice iz prve skupine sošolk, saj je življenje prekratko za netrdna prijateljstva.
Reševalka sveta

Komentarji

  1. Hej! Ja, v svojem blogu sem pisala tudi o tem. Imam sošolko, imenovala jo bom X. Iz tretje skupine sošolk je. Izkorišča druge sebi v prid, meni pa uničuje vse, kar naredim. Enkrat sem je imela dovolj in sem se pred vsemi zdrla nanjo. No ja, dobra stvar je da so vsi drugi potegnili z mano. Slaba pa, da X ni nehala s svojim vedenjem...
    Ampak kakorkoli, dobra objava.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nevem kako bi to opisala ampak moja naj. prijateljica je tko.. popularna in jo majo vsi radi. Jaz, ker sem njena naj. prijateljica se ful druživa ampak se mi ful zdi čudno, da sem jaz tko ful tiha in se nihče noče pogovarjat z mano. Ampak v filmih pa nevem v youtube videih/vlogih je vedno tko, da se hočjo vsi pogovarjat z popularno punco in njenimi prijateljicami... hahah

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Učitelji

Sošolci